Handelsbetingelser

 

Betaling

Henri modtager betaling med følgende betalingskort: Visa, Mastercard og American Express.
Betaling vil først blive trukket på Deres konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner inklusiv moms.
Henri bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse Deres informationer. 

Levering

Vi gør hvad vi kan for at afsende gavekort hurtigst muligt. Vi sender breve med Post Nord og der må derfor påregnes lang leveringstid (5-7 hverdage)

Reklamation

Vi giver 2 års reklamationsret i henhold til Købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. 
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.
Henri dækker omkostninger ved returnering i rimeligt omfang. 

Vær opmærksom på, at Henri ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, bedes De venligst sende bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb. 

Fortrydelsesret

Vi giver 14 dages fuld returret på varer købt via vores webshop. Perioden regnes fra den dag, De modtager varen. 
Omkostninger i forbindelse med returnering skal De selv afholde.

Fortrydelsen skal anmeldes til Henri senest 14 dage efter modtagelse af varen. Fra fortrydelsen skal De seneste 14 dage efter returnere varen. 
Anmeldelsen skal ske via vores fortrydelsesformular, som De finder her: Fortrydelsesformular

Varer, der skal returneres, sendes til:

Henri ApS
Elmegade 5
2200 København N
Danmark

Vedrørende varens stand når De sender den retur
De hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendig for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, varen fungerer på. 
De er med andre ord velkommen til at prøve varen på samme måde, som hvis De prøvede den i en fysisk butik. 
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi varen som brugt. 
Det betyder, at De ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet tilbage, afhængig af varens handelsmæssige værdi. 

For at modtage hele købsbeløbet tilbage må De altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. De må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. 

Forbehold

Henri tager forbehold for tryk- og prisfejl og forbeholder sig retten til at ændre indhold, priser, mm. såfremt fejl opdages.  

Klagemuligheder

Er De ikke tilfreds med et køb foretaget via henri.dk, bedes De tage direkte kontakt til os via kundeservice@henri.dk
Vi lever af tilfredse kunder og vil naturligvis gøre alt for, at vores kunder får en god oplevelse via Henri.dk.

Vil De klage over et produkt købt i vores webshop, kan der sendes en klage til: 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Link til deres hjemmeside - klik her.

Hvis De er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan De klage via EU Kommissionens online klageplatform.